Kit coborare motocicleta Yamaha YZF-R1 1998-2002, YZF-R6 2003-2005
RON 904.96
(VAT included)
Costurile de livrare nu sunt incluse.
Description
Kit coborare pentru motociclete Yamaha YZF-R1 fabricate in anii 1998, 1999, 2000, 2001 si 2002 si Yamaha YZF-R6 fabricate in anii 2003, 2004 si 2005 Kitul coboara motocicleta cu 20-50mm si este compatibil cu urmatoarele modele de motociclete Yamaha: Yamaha YZF-R1 1000 4XV1 RN011 RN011-000301 - 1998 4 150 BHP, 110 kw Yamaha YZF-R1 1000 4XV7 RN011 RN011-009302 - 1999 4 150 BHP, 110 kw Yamaha YZF-R1 1000 4XV2 RN012 RN012-000301 - 1998 4 98 BHP, 72 kw Yamaha YZF-R1 1000 4XV8 RN012 RN012-004773 - 1999 4 98 BHP, 72 kw Yamaha YZF-R1 1000 5JJ1 RN041 RN041-000301 - 2000 4 150 BHP, 110 kw Yamaha YZF-R1 1000 5JJ8 RN041 RN041-024488 - 2001 4 150 BHP, 110 kw Yamaha YZF-R1 1000 5JJ7 RN042 RN042-000301 - 2000 4 98 BHP, 72 kw Yamaha YZF-R1 1000 5JJA RN042 RN042-000864 - 2001 4 98 BHP, 72 kw Yamaha YZF-R1 1000 5PW1 RN091 RN091-000301 - 2002 4 152 BHP, 112 kw Yamaha YZF-R1 1000 5PW7 RN095 RN095-000301 - 2003 4 152 BHP, 112 kw Yamaha YZF-R6 600 5SL1 RJ051 RJ051-000301 - 2003 4 117 BHP, 86 kw Yamaha YZF-R6 600 5SL2 RJ052 RJ052-000301 - 2003 4 106 BHP, 78 kw Yamaha YZF-R6 600 5SLB RJ091 RJ091-000301 - 2004 4 117 BHP, 86 kw Yamaha YZF-R6 600 5SLM RJ095 RJ095-000301 - 2005 4 120 BHP, 88 kw Yamaha YZF-R6 600 5SLV RJ095 RJ095-005856 - 2005 4 120 BHP, 88 kw Cu coborârea din spate TRW-Lucas există o modalitate rentabilă de a reduce înălțimea scaunului. Acest lucru se realizează la majoritatea modelelor printr-o legătură modificată a lonjeriei. Se recomandă montarea într-un atelier de specialitate, în special pentru modelele la care lonjele trebuie să fie presate. - Coborâre cu ABE - prin scăderea înălțimii scaunului se coboară cu 20-50 mm' (în funcție de model) într-un mod simplu - stand sigur și confortabil cu puțin efort - kiturile de coborare sunt frezate din otel sau aluminiu, in functie de model - majoritatea motocicletelor sunt coborâte prin tije sau plăci triunghiulare modificate în schimb cu cea originală - cu amortizor central se mentine cursa completa de lucru - cu toate coborârile suportul lateral trebuie scurtat - uneori suportul principal trebuie scos După conversie, este necesar ca, în funcție de sarcina vehiculului, managementul arcului-amortizor să fie reglat corespunzător, în caz contrar, se pot produce deteriorarea vehiculului sau a pieselor vehiculului.Details
Categories