TRW-Lucas KIT coborare MOTOCICLETA Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 2004 2005 Kawasaki ZX-6R 600 G Ninja 1998 1999 Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 2000 2001 2002 Kawasaki ZX-6R 600 H Ninja catalyst 1998 1999 Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 2002

680,24 RON (TVA inclus)
Costurile de livrare nu sunt incluse.
Cod produs - SKU 765.07.99
Disponibil in 5-7 zile de la comanda

Descriere

TRW-Lucas KIT coborare MOTOCICLETA Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 2004 2005 Kawasaki ZX-6R 600 G Ninja 1998 1999 Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 2000 2001 2002 Kawasaki ZX-6R 600 H Ninja catalyst 1998 1999 Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 2002 Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 2003 2004 Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 1H ZXT00CCA ZXT00CCA-000001 ZXT00CCA-020000 2004 4 174 BHP, 128 kw Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 1H ZXT00CCA ZXT00CCA-000001 ZXT00CCA-020000 2004 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 2H ZXT00CCA ZXT00CCA-020001 ZXT00CCA-999999 2005 4 174 BHP, 128 kw Kawasaki ZX-10R 1000 C Ninja 2H ZXT00CCA ZXT00CCA-020001 ZXT00CCA-999999 2005 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-6R 600 G Ninja 1 ZX600GGA ZX600GGA-000001 ZX600GGA-024000 1998 4 98/34 BHP, 72/25 kw Kawasaki ZX-6R 600 G Ninja 2 ZX600GGA ZX600GGA-024001 ZX600GGA-999999 1999 4 107/98 BHP, 79/72 kw Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 1H ZX600JJA ZX600JJA-000001 ZX600JJA-030000 2000 4 111/98/34 BHP, 82/72/25 kw Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 2H ZX600JJA ZX600JJA-030001 ZX600JJA-999999 2001 4 111/98/34 BHP, 82/72/25 kw Kawasaki ZX-6R 600 J Ninja 2H ZX600JJA ZX600JJA-030001 ZX600JJA-999999 2002 4 111/98/34 BHP, 82/72/25 kw Kawasaki ZX-6R 600 H Ninja catalyst 1 ZX600GHA ZX600GHA-000001 ZX600GHA-024000 1998 4 98/34 BHP, 72/25 kw Kawasaki ZX-6R 600 H Ninja catalyst 2 ZX600GHA ZX600GHA-024001 ZX600GHA-999999 1999 4 108/98 BHP, 79,4/72 kw Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 1H ZX636AAA ZX636AAA-000001 ZX636AAA-999999 2002 4 113 BHP, 83 kw Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 1H ZX636AAA ZX636AAA-000001 ZX636AAA-999999 2002 4 34 BHP, 25 kw Kawasaki ZX-6R 636 A Ninja 1H ZX636AAA ZX636AAA-000001 ZX636AAA-999999 2002 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 1H ZX636BBA ZX636BBA-000001 ZX636BBA-023000 2003 4 118 BHP, 87 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 1H ZX636BBA ZX636BBA-000001 ZX636BBA-023000 2003 4 34 BHP, 25 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 1H ZX636BBA ZX636BBA-000001 ZX636BBA-023000 2003 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 2H ZX636BBA ZX636BBA-023001 ZX636BBA-999999 2004 4 118 BHP, 87 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 2H ZX636BBA ZX636BBA-023001 ZX636BBA-999999 2004 4 34 BHP, 25 kw Kawasaki ZX-6R 636 B Ninja 2H ZX636BBA ZX636BBA-023001 ZX636BBA-999999 2004 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-6RR 600 K Ninja 1H ZX600KKA ZX600KKA-000001 ZX600KKA-999999 2003 4 113 BHP, 83 kw Kawasaki ZX-6RR 600 M Ninja 1H ZX600KMA ZX600KMA-007001 ZX600KMA-999999 2004 4 117 BHP, 86 kw Kawasaki ZX-9R 900 C Ninja 1 ZX900CCA ZX900CCA-000001 ZX900CCA-026000 1998 4 143 BHP, 105 kw Kawasaki ZX-9R 900 C Ninja 1 ZX900CCA ZX900CCA-000001 ZX900CCA-026000 1998 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-9R 900 C Ninja 2 ZX900CCA ZX900CCA-026001 ZX900CCA-999999 1999 4 143 BHP, 105 kw Kawasaki ZX-9R 900 C Ninja 2 ZX900CCA ZX900CCA-026001 ZX900CCA-999999 1999 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-9R 900 E Ninja 1H ZX900EEA ZX900EEA-000001 ZX900EEA-021000 2000 4 143 BHP, 105 kw Kawasaki ZX-9R 900 E Ninja 1H ZX900EEA ZX900EEA-000001 ZX900EEA-021000 2000 4 98 BHP, 72 kw Kawasaki ZX-9R 900 E Ninja 2H ZX900EEA ZX900EEA-021001 ZX900EEA-999999 2001 4 143 BHP, 105 kw Kawasaki ZX-9R 900 E Ninja 2H ZX900EEA ZX900EEA-021001 ZX900EEA-999999 2001 4 98 BHP, 72 kw Cu kitul de coborâre spate TRW-Lucas există o modalitate rentabilă de a reduce înălțimea scaunului. Acest lucru este realizat în majoritatea modelelor printr-o legătură modificată a amortizorului. Se recomandă montarea într-un atelier de specialitate, în special pentru modelele în care trebuie apăsat amortizorul. - Coborâre cu ABE - prin scăderea înălțimii scaunului se coboară cu 20-50 mm' (în funcție de model) într-un mod simplu - stand sigur și confortabil cu puțin efort - kiturile de coborare sunt frezate din otel sau aluminiu, in functie de model - majoritatea motocicletelor sunt coborâte prin tije sau plăci triunghiulare modificate în schimb cu cea originală - cu amortizor central se mentine cursa completa de lucru - cu toate coborârile suportul lateral trebuie scurtat - uneori suportul principal trebuie scos După conversie, este necesar ca, în funcție de sarcina vehiculului, managementul arcului-amortizor să fie reglat corespunzător, în caz contrar, se pot produce deteriorarea vehiculului sau a pieselor vehiculului.

Detalii

Produse recomandate